مشتریان شهر توری

مشتریان

مشتریان شهرتوری مهمترین دارایی هر کس و کار چه اینترنتی و چه حضوری و فیزیکی میباشد.

شهر توری یکی از مهمترین سایت ها در زمینه فروش آهن آلات و همچنین مشارکت در ساخت و ساز در ایران میباشد که توانسته با در نظر گرفتن اصول انسانی ، کارنامه خوبی که شامل ، صداقت ،مشتری مداری ، انصاف میباشد بجا بگذارد.

فروشگاه اینترنتی شهرتوری بجز کار کردن و تقویت گروه خود در زمینه فروش همچنین ، توانسته با بکار گیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت و ساز ، در زمینه مشارکت در ساخت و سازها با مشتریان خود همکاری کرده است.

که این مشارکت نتیجه زحمات اکیپ و گروه پر تلاش شهر توری میباشد.

در این صفحه و مقاله قصد داریم برخی از مشتریان شهرتوری چه در زمینه همکاری بصورت فروش و تامین آهن آلات و چه در زمینه همکاری در زمینه مشارکت در ساخت و ساز.

مشتریان شهرتوری
مشتریان شهرتوری

مشتریان شهرتوری

اگر بخواهیم کلیه مشتریان و مراجعه کنندگان فروشگاه اینترنتی شهرتوری را نام و تشریح کنیم ، زمان و انرژی زیادی نیازمند است.

اما برخی از مشتریان که به صورت رندوم و تصادفی انتخاب کردیم ، بیشتر برای حسن نیت میباشد ، چرا که تمام مشتریان ما جز بهترین ها بوده و خواهند بود.

گروه فولاد نوین آرکا :

فولاد نوین آرکا یکی از مهمترین ، خوش حساب ترین و در نهایت بهترین فروشگاه های اینترنتی هستند که افتحار کار کردن در چند سال را با این گروه را داریم ، این گروه بجز کار کردن و خرید و فروش در زمینه سرورق ، ورق سیاه ، موارد دیگر همچون ، برشکاری و خم کاری هم فعالیت دارد.

فولاد توفیقی :

گروه فولاد توفیقی نیز مانند سایر مشتریان گروه شهرتوری ، جز بهترین و خوش حساب کتاب ترین گروه های کاری میباشد که مهمترین فعالیت این گروه تولید انواع توری های فلزی ، از جمله ، توری فنس  ، توری مش ، توری پرسی و غیره را تولید مینماید که شهرتوری افتخار دارد ، چندین سال کار طلایی را با این گروه به نتیجه خوب رسانده است.

کلینیک کاشت مو پیله :

کلینک کاشت مو و زیبایی پیله یکی دیگر از مشتریانی است که بجز تامین نیازهای این گروه از جمله ، قوطی ، پروفیل ، میلگرد و ورق سیاه ، گروه بازرگانی شهرتوری وظیفه مشارکت در ساخت کلینیک پیله را داشته ، که بی شک جز یکی از بهترین نتایج این گروه میباشد.

اگر بخواهیم توضیح کوتاهی راجب فعالیت این گروه داشته باشیم باید بگوییم ، این کلینیک ، کاشت مو قسطی با بهترین قیمت کاشت مو را در تهران انجام میدهد.

همچنین لازم به ذکر است به جز خدمات ذکر شده کاشت ابرو قسطی از دیگر خدمات این گروه میباشد که هیچ گونه تاثیری در کیفیت و قیمت کاشت تاثیری نخواهد داشت.

باعث افتخار است که با کلینیک کاشت مو که بهترین قیمت کاشت مو را ارائه میدهد همکاری داشته ایم.

مش سیتی :

فولاد مش سیتی و یا گروه بازرگانی مش سیتی نیز از مهمترین و بهترین مشتریان و همکاران این محموعه میباشد که افتخار فعالیت چندین ساله را به این مجموعه داشته ایم.

در نهایت باید بگوییم ، تمامی مشتریان این گروه ، جز بهترین ها بوده است و هدف مجموعه مش سیتی ، جلب توجه و رضایت مشتریان خود بوده است.

چرا که گاهی اوقات خریداران کم بهترین خاطرات و در آینده بیشترین خریدها را از ما داشته اند.

با افتخار در خدمت شما عزیزان هستیم.

همچنین سایت ویرگول یکی دیگر از مهمترین سایت هایی می باشد که گروه بازرگانی شهر توری با این مجموعه کار می کند عمده فعالیت سایت ویرگول انجام خدمات نوشت افزاری می باشد که اخیرا با سایت کلینیک کاشت ابرو پیله نیز در ارتباط می باشند.

همچنین میتوانید به سایت فورکیا و مقاله کاشت ابرو کلینیک پیله مراجعه نمایید.

گروه GMK :

گروه زیبایی درمانی GMK یکی دیگر از مشتریان و مجموعه هایی میباشد که در زمینه ساخت و ساز ، ساخت کلینیک زیبایی ، ساختمان با این مجموعه کار میکند که از مهمترین خدمات این مجموعه میتوان به رفع غبغب ، لیپوساکشن ، بلفاروپلاستی و بوکال فت اشاره کرد که برای اینکه این مجموعه را بیشتر بشناسید و همچنین برای اخذ قیمت خدمات مانند ، قیمت بوکال فت ، قیمت بلفاروپلاستی و غیره میتوانید به سایت و صفحه هر کدام از خدمات مراجعه نمایید.