قیمت تیرچه بلوک

تیرچه بلوک

تیرچه بلوک ها از بهترین مصالح برای سقف سازی میباشد که اگر با یونولیت و بتن ریزی قاطی شوند ، یک سقف با دوام بالا را ایجاد مینماید.

تیرچه بلوک از ترکیب دو محصول ، یعنی تیرچه و بلوک بتنی بوجود می آید ، و دلیل بکار بردن نام تیرچه بلوک بجای تیرچه یونولیت این است
که در گذشته برای ایجاد سقف از تیرچه بتنی یا فلزی استفاده میشد با قرار دادن یک ردیف بلوک های بتنی ، که امروزه بدلیل اینکه
بلوک های بتنی در آتش سوزی ها بیشتر یونولیت ها سقفی به سازه آسیب میرساند  ، از رده خارج و از استاندارد های جدید پیروی مینماید.

تیرچه کرومیت
تیرچه کرومیت

تیرچه بتنی

تیرچه بتنی به بلوک های بتنی گفته می شود که با ترکیب میلگرد یک بلوک با دوام و استحکام بالا را ایجاد مینماید.

تیرچه بتنی از دو بخش بتن و خرپا تشکیل شده که در ادامه بخش های یک تیرچه را تشریح میدهیم.

تیرچه بتنی از بخش های زیر تشکیل شده :

میلگرد بالایی : این میلگرد در قسمت بالایی تیرچه قرار دارد و نمره میلگرد آن از نمره 8 تا 18 متغییر است.

زیگزال تیرچه : زیگزال به میلگرد 7 و 8 شکل فارسی گفته میشود که میان میلگرد بالا و پایین یک اتصال بوجود می آورد و باعث میشود بین قسمت بالای تیرچه و پایینی یک پل بوجود می آید.

میلگرد پایین : میلگرد پایین مانند میلگرد بالایی از نمره های 8 تا 18 و بسته به نوع و اندازه تیرچه متغییر است. میلگرد پایینی همیشه بصورت جفت میباشد.

بتن تیرچه : بتن در تیرچه بتنی مهم ترین بخش است که با استانداردهای روز در تیرچه بکار میرود.

میلگرد تقویت : گاهی برای بالا بردن توان تیرچه ، باید از یک میلگرد بعنوان میلگرد تقویت در تیرچه استفاده کرد ، که مانند میلگرد بالایی نمره آن میتواند متغییر باشد.

قیمت تیرچه بلوک :

برای بدست آوردن قیمت تیرچه بلوک و در کل قیمت تیرچه میتوانید با مراجعه به جدول قیمت تیرچه بلوک سایت آهن توری میتوانید از قیمت روز محصول مطلع شوید.

تیرچه کرومیت :

تیرچه کرومیت نیز مانند تیرچه بلوک از اندازه های مختلف تشکیل شده ، در تیرچه کرومیت بجای استفاده از بتن در تیرچه بلوک ، از ورق سیاه ، نبشی و میلگرد استفاده میشود.

اجزای تشکیل دهنده تیرچه کرومیت :

تیرچه کرومیت از چند جز تشکیل شده که در این بخش به تفسیر آنها میپردازیم.

قسمت بالایی یا نبشی : در تیرچه کرومیت بجای استفاده از میلگرد از نبشی استفاده میشود. که بسته به اندازه تیرچه میتواند متغییر باشد.

زیگزال تیرچه کرومیت : تیرچه کرومیت نیز مانند تیرچه بلوک از زیگزال تشکیل شده است که برای تشریح آن میتوانید به بخش زیگزال تیرچه بتنی مراجعه نمایید.

ورق سیاه : ورق سیاه بعنوان یکی از بخش های مهم در تیرچه کرومیت میباشد که بتن قسمت بالایی و پایینی برای دوام و قوای بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت تیرچه کرومیت :

برای بدست آوردن قیمت تیرچه کرومیت باید وزن هر متر از تیرچه را بدست آوریم ، چرا که کل تیرچه کرومیت از آهن تشکیل شده و باید وزن آن محاسبه شود تا قیمت روز آن محاسبه شود.

قیمت تیرچه :

در کل برای اخذ قیمت تیرچه ، چه کرومیت چه بتنی میتوانید با مراجعه به سایت آهن توری و صفحه قیمت تیرچه از قیمت روز محصول مطلع شوید.

 

 

میزان رضایت مندی شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *